כמו רבים אחרים, גם אתם – כשתבקשו לצאת לדרך זכיינית בתחום המזון, תידרשו לייעוץ מאנשי מקצוע על מנת שתצלח דרככם וכלכלת החנות הזכיינית שלכם תשגשג, ויחד עמה גם הכלכלה שלכם. יצוין כי זכיינות ועסק עצמאי מבחינה כלכלית זה זהה, אך מבחינה מותגית ומשפטית זה שונה. את עיקר חייכם השוטפים תעבירו כמו עצמאיים: כל מוצר מזון שיוחלט לקנות יהיה כרוך בכסף שלכם ובהחלטה שלכם. כל עובד ומלצר שיגויס יגויס על ידכם, וכד'. למעשה, זה כמו לפתוח מסעדה או דוכן מזון, בהבדל אחד: כאן, הרשת הידועה נתנה לכם רשות לשים שלט שלה בכניסה למסעדה או לקנטינה שלכם, מה שאומר שתצטרכו לעבוד פחות על האימג', השיווק, והדימוי העצמי של העסק. במילים אחרות, תצטרכו פחות לעסוק בשכנוע שאתם הכי טובים, כי אתם מייצגים מותג שבלאו הכי רוב החברה הישראלית, אם לא כולה – מכירה.

אנשי המקצוע שיש להתייעץ עמם לפני פתיחת הזכיינות

מדובר בעורכי דין המומחים בייצוג זכיינים, במסעדנים בכירים בענף המזון שיש להם ניסיון וטיפים לתת לכם בנושא ניהול מכירת מזון באופן ציבורי, ובאנשים שהיו פעם זכייני מזון. היינו ממליצים לכם להתייעץ גם עם כלכלנים שיסבירו לכם כיצד להתנהל נכון בכלכלה הישראלית משתי בחינות: גם מבחינת גבולות האסור והמותר מבחינת דיווח ומיסים, וגם מבחינת הרווחיות שלכם. מתי תשתמשו בפרסומות, מתי תשתמשו במבצעים והוזלות, וכד'.

עורכי דין

מדובר בעורכי דין המומחים בייצוג זכיינים, במסעדנים בכירים בענף המזון שיש להם ניסיון וטיפים לתת לכם בנושא ניהול מכירת מזון באופן ציבורי, ובאנשים שהיו פעם זכייני מזון. היינו ממליצים לכם להתייעץ גם עם כלכלנים שיסבירו לכם כיצד להתנהל נכון בכלכלה הישראלית משתי בחינות: גם מבחינת גבולות האסור והמותר מבחינת דיווח ומיסים, וגם מבחינת הרווחיות שלכם. מתי תשתמשו בפרסומות, מתי תשתמשו במבצעים והוזלות, וכד'.


כלכלנים

יסייעו לכם לפתח מודל כלכלי שישלב מחירי יוקרה עם הוזלות והנחות, כך שגם הלקוחות יתחבבו על העסק, וגם תישארו ברווח כלכלי יפה. הם גם יספקו לכם מידע על דיווח לרשויות המס כך שלא תעשו טעויות שיכניסו אתכם להפסדים.


זכיינים ומנהלים מן העבר

יתנו לכם ידע וכלים מעשיים בניהול מסעדה, ובפרט – חנות מזון שהיא חנות זכיינית. הם יסייעו לכם לדעת כיצד לנהל מלאי מזון, ומה צריך לעשות על מנת להוציא כמה שפחות על מלאי ולספק כמה שיותר עבור הקהל שלכם כדי לעמוד בביקושים