המבורגר, קציצת הבשר המוגשת בלחמנייה עם ירקות ורטבים שונים לפי בחירה, היא אחת המנות המבוקשות ביותר בעולם המערבי. היא נמכרת בכמויות גדולות ברשתות מזון מהיר, ברשתות איכותיות יותר ואף במסעדות יוקרה. בישראל פועלות מספר רשתות המבורגר בניהן: רשתות מזון מהיר כמו רשת מקדונלד'ס ורשת בורגר ראנץ', ורשתות המבורגר איכותיות כמו רשת מוזס, רשת בורגרים, רשת אגאדיר, רשת בורגוס בורגר בר BBB ועוד. יזמים רבים המעוניינים להקים מסעדת המבורגר בבעלותם וליהנות מגב שיווקי ותפעולי של רשת גדולה, פונים מדי יום אל ההנהלות של הרשתות השונות על מנת לברר את האפשרות להצטרף כזכיינים לאחת מהן.
לכל רשת המבורגר יש מאפיינים משלה, גם כאשר מדובר באיכות הבשר, העיצוב והאווירה בסניף וגם כאשר מדובר בתנאי הזיכיון. ההבדלים עשויים להתבטא בעלות דמי הזיכיון, בגובה התמלוגים החודשיים המשולמים לרשת ובמרכיבים רבים נוספים של ההסכם. יזמים השוקלים ברצינות הקמת סניף של אחת מרשתות הבורגר, צריכים לאסוף את כל הנתונים הללו ולערוך השוואה בניהם כדי לראות איזו רשת מציעה זכיינות המבורגר בתנאים הטובים ביותר. אתר זכיינות ישראל, אתר הבית של הזכיינים בישראל, מאפשר ליזמים לקבל את כל הנתונים, מכל הרשתות במקום אחד ולחסוך הרבה מאוד זמן.
אתר זכיינות ישראל הוקם על ידי מומחים לזכיינות מתוך הבנת הצורך של היזמים לקבל תמונה מלאה של המצב בשוק לצורך קבלת החלטות. אתר זכיינות ישראל מתעדכן בפרטים הבסיסיים של תנאי הזכיינות המקובלים ברשתות המבורגר רבות וברשתות רבות נוספות הפועלות בישראל. אם אתם מתעניינים בזכיינות המבורגר, אך מתקשים בבחירת הרשת המתאימה לכם, באתר זכיינות ישראל תוכלו למצוא את כל הפרטים להשוות בין רשתות הבורגר השונות ואף למצוא עסקים פעילים בזכיינות למכירה.